Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2024

ΠΑΙΔΕΙΑ 1996 -2000, ΣΥΝΕΧΕΙΑ--- λιγοψυχίσαμε και αλλάξαμε πορεία...

 Το θέμα είναι πάρα πολύ απλό, θέλουμε να αναβαθμήσουμε τη Δημόσια παιδεία...

Χρειαζόμαστε νομοθεσία που οδηγεί και στην αναγκεότητα αναθεώρησης του  αρθρου 16!

Το θέμα δεν είναι να αλλάξουμε το άρθρο 16, τι θα γράψουμε στο άρθρο 16, τι θα πούμε για την ανώτατη εκπαίδευση, τα ανώτατα ιδρύματα πως θα λητουργήσουν και ποιος θα είναι ο εκτελεστικός νόμος που θα ελέγχει μη κρατικά κ.λ.π. 

Ποιος θα είναι ο ρόλος των κρατικών πανεπιστημίων, ποιος θα είναι των ιδιωτικών αν αποφασίσουμε να φτιάξουμε....Συσπήρόνεται ο κόσμος σε διάφορα τσιτάτα και θέσεις χωρίς να έχουμε συζητήσει την ουσία του θέματος....

Υπεύθυνος διάλογος όλων των κομμάτων για το θέμα...

Είναι απαραίτητο για όλα τα κόμματα προεκλογικά  να δεσμευτούν απέναντι στο εκλογικό σώμα ότι για το χώρο της παιδείας θέλουμε να κάνουμε αυτό κι αυτό...

Προτάθηκε  επιτροπή σωφών σχετικών με το θέμα...

Έπί της ουσίας υπάρχει μεγάλο έλειμα  ενημέρωσης του κόσμου! Ο κόσμος δεν είχε ενημερωθεί τότε, δεν είναι ενημερωμένος σήμερα και σε κάποιες περιπτώσεις είναι και παραπληροφορημένος  με ευθύνη πολλών...

Δεν λειτουργεί σωστά στην Ελλάδα η ενημέρωση του κοινού! Στις τηλεοράσεις παίζουμε θέαμα και όχι ουσία. 

Οι τηλεοράσεις τότε έδειχναν τις διαδηλώσεις, έδειχναν το κάτσε καλά Γεράσιμε, δεν έδειξαν και άτομα που είχαν διαφορετικά άποψη, ο υπυργός δεν είχε πρόσβαση στην τηλεόραση...Γι' αυτό βλέπουμε και το αποτέλεσμα σήμερα!

Δεν μπορούμε να έχουμε ουσιαστική δημοκρατία χωρίς να έχουμε ενημερωμένους πολίτες!

Πολλά πράγματα εκ των υστέρων μπορεί κανείς να τα δεί...

Η πολιτική πορεία είναι μια σειρά από τολμήματα, από λάθη και επιτυχίες...

Δεν μπορείς να έχεις αναβαθμησμένη παιδεία με πενιχρούς μισθούς των εκπαιδευτικών!

Τι να το κάνεις το καλό πανεπιστήμειο, όταν τα παιδιά φτάνουν στις πόρτες του πανεπιστημείου αμόρφωτα, κουρασμάνα, αγχομένα και αφυδατομένα, το πρόβλημα είναι τι κάνεις στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου